11 februari 2015

SGP bezoekt Tricolore

Krimpen aan den IJssel – De SGP-fractie is gestart met het afleggen van een aantal werkbezoeken en bezocht in dit kader maandag 9 februari jl. woonlocatie Tricolore van de stichting Philadelphia Zorg.

Bij aankomst werd de fractie warm onthaald door de bewoners en begeleiders van Tricolore. De SGP-fractie liet zich door de leidinggevenden informeren over het reilen en zeilen binnen de organisatie. In een open gesprek kwamen tal van onderwerpen aan bod. Door het personeel werden ook enkele aandachts- en verbeterpunten op tafel gelegd en werd er gekeken naar welke mogelijke rol de gemeente hierin kan vervullen. Daarnaast was er wat tijd ingeruimd om in gesprek te gaan met de bewoners zelf, dit leidde tot interessante verhalen waarin de bewoners hun ervaringen en belevenissen graag uit de doeken deden. De enthousiaste bewoners wilden tot slot de fractie graag door hun mooie woonlocatie rondleiden om hen hun prachtige kamers te laten zien. Als fractie kijken we terug op een leerzaam en informatief werkbezoek.