10 februari 2015

Verkiezingsavond Provinciale Staten & Waterschappen

De verkiezingen voor de leden van Provinciale Staten van Zuid-Holland en van het Hoogheemraadschap van Schieland en de Krimpenerwaard komen er aan, en daar achteraan staat de verkiezing van de leden van de Eerste Kamer gepland. De datum voor de verkiezing van PS en WS is D.V. woensdag18 maart 2015. De onderwerpen die spelen in de provincie en zeker ook de zaken die in het Parlement aan de orde zijn, maken deze verkiezingen belangrijk. Ook nu geldt dat iedere stem telt!

Als een goede voorbereiding op deze verkiezingen hebben we samen met de SGP van Capelle aan den IJssel  een verkiezingsavond georganiseerd. Het belooft een interessante avond te worden en dat kan het zeker worden als u ook aanwezig bent. We nodigen u daarom graag uit voor de verkiezingsavond op D.V. 3 maart 2015.

Plaats: Johannes Calvijnschool, Buys Ballotsingel 45, Krimpen aan den IJssel.

Tijd: 19.15 uur inloop met koffie, aanvang 19.30 uur.

Het programma voor deze avond is als volgt:

1. Opening door de voorzitter van de SGP afdeling Krimpen aan den IJssel, de heer J. Soet
  2. Inleiding met filmpje over de provincie door de heer S. Stoop, lijsttrekker SGP in de provincie Zuid-Holland. Thema: Samen voor Zuid-Holland
  3. Inleiding door de heer P. Schalk, lijsttrekker SGP voor de Eerste Kamer, Raad van Bestuur van de  RMU. Thema: Veilig, Vitaal, vooral Verbonden
  4. Inleiding door de heer Chr. van der Velden, derde op de kandidatenlijst voor de SGP in de provincie Zuid-Holland, thans nog Hoogheemraad van het Hoogheemraadschap van Schieland en Krimpenerwaard. Thema: Wat is belangrijk in de Provincie Zuid-Holland?
  5. Pauze van 21.00-21.30 uur met koffie
  6. Vragenronde o.l.v. de heer Arwin van Buuren. Welke vragen leven in de zaal en wat antwoorden de inleiders? In het forum zal ook zitting nemen de heer A. van der Wende, lijsttrekker SGP-CU voor het Waterschap.
  7. Afronding
  8. Sluiting door de heer P. Schalk

Na afloop is er een hapje en een sapje om nog wat na te praten.

Voor deze avond zijn naast de leden van Capelle en Krimpen aan den IJssel ook SGP-afdelingen uit de regio uitgenodigd, iedereen is welkom. Ook u kunt een introducé meenemen. Echtgenotes, buren, vrienden en familie zijn van harte welkom.

Wij zien uw komst met veel belangstelling tegemoet!